درحال بارگذاری ....
به انجمن تخصصی تخصصی ترانه علیدوستی بازیگر نقش «شهرزاد» و گفتگویی کوچک! خوش آمدید.شما در این انجمن میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید وارد یا عضو شوید
پنل کاربری
نام کاربري :

پسورد :

عضويت | فراموشي رمز عبور
ارسال پاسخ جدید
smirzagol
آفلاین

ارسال‌ها :108
عضويت: 23 /3 /1394
محل زندگي:قم
سن:27
شناسه ياهو:
ترانه علیدوستی بازیگر نقش «شهرزاد» و گفتگویی کوچک!

ترانه علیدوستی بازیگر نقش «شهرزاد» در این سریال درباره اولین تجربه حضورش در یک سریال به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس گفت: «شهرزاد» ‌اولین تجربه حضورم در مدیوم سریال است به این دلیل که اصولا سریال کار نمی‌کنم. در وهله بعدی حسن فتحی این سریال را در شبکه نمایش خانگی کلید زد و با توجه به این شرایط باز هم فکر نمی‌کردم در این مدیوم کاری را تجربه کنم،اما زمانی که متن داستان را خواندم نظرم کاملا تغییر کرد و دیدم که با کاری کاملا تازه،جدید و بزرگ روبرو هستم.
این بازیگر با بیان اینکه مجموعه عواملی باعث شد تا نگرانی‌ام برای اولین حضور در یک سریال کمتر شود، ادامه داد: صد در صد همه عوامل در انتخاب این نقش تاثیر گذار بودند، اما در این میان از همه مهمتر نامِ حسن فتحی برایم دلگرمی بزرگی بود چراکه در این سالها هر سریالی را کارگردانی کرده‌اند،‌ محبوب‌ترین سریال‌های دوران خود شده و حتی مردم با گذر زمان آنها را به خوبی به خاطر می‌آورند. وی ادامه داد:‌ هم بازی‌هایم در این سریال هر کدام از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون بودند و همکاری با آنها برایم لذت بخش است که در پذیرش انتخابم نیز تاثیر گذار بود،اما در کنار همه اینها باید بگویم که قصه بیش از همه مرا به این انتخاب ترغیب کرد. هنوز هم این نگرانی برایم وجود دارد چراکه کاری تجربه نشده برای من بود و نمی‌دانستیم از همان ابتدا قرار است چه اتفاقی بیفتد. بهتر است بگویم آنچه توقع داشتم برایم اتفاق افتاده است.
بازیگر فیلم سینمایی «انتهای خیابان هشتم» درباره اینکه آیا «شهرزاد»‌ را بهترین بازی‌اش در این سالها می‌داند، نیز گفت:‌ معتقدم که نمی‌توان نام بهترین و بدترین را روی نقش‌ها گذاشت، اما قطعا شهرزاد یکی از تجربه‌های بسیار ویژه‌ام در این مدیوم است.
وی درباره نقش‌هایی که به خانم‌های بازیگر ما سپرده می‌شود گفت:‌ این موضوع فقط مختص ایران نیست و همه دنیا با این موضوع در ارتباطند، اما در ایران صد برابر بدتر است. متاسفانه گفتمان اصلی رسانه‌ها به این سمت رفته که داستان، قصه‌ و اخبار همگی مردانه هستند و در حالت عادی شاهد حضور زن‌ها در نقش‌های داخل خانه و مکمل افرادی که در حال پیش بردن داستان هستند و همچنین حامی مردهایی که گره‌های اصلی را باز می‌کنند،می‌شویم. معمولا زن‌ها در آثار نمایشی ما زمانی حضور دارند که قصه سوراخ دارد و نمی‌تواند پر شود، زن‌ها در قصه‌های ما فردیت و عاملیت خاصی ندارند و دچار شخصیت پردازی‌های اشتباه هستند.
علیدوستی درباره حضور خانم‌ها در قصه‌هایی که در صدا و سیما به تصویر کشیده می‌شود نیز بیان داشت:‌ این موضوع در صدا و سیما بیشتر دیده می‌شود آنهم به این دلیل که مسئولین در صدا و سیما فکر نمی‌کنند که باید توقع مخاطب را خیلی در نظر بگیرند و به هر حال بودجه‌ای را در میان می‌گذارند و بعد از تولید کارها هم اگر در میزان استقبال مخاطب شکست بخورد و یا کمتر دیده شود،‌برایشان هزینه بر نیست.
وی ادامه داد: اصلا یادم نمی‌آید که در سریالی خانم‌ها خیلی نقش مهمی داشته باشند و اگر هم این موضوع در آثار نمایشی بوده است در برخی فیلم‌های سینمایی بوده که داعیه فرهنگی داشته و یا فیلم‌های فستیوالی بوده‌اند. بین کارهایی که قرار بوده مردم‌پسند باشند و با توده بزرگتری از عوام ارتباط برقرار کنند،‌ زنی که منفعل نباشد و شخصیت خاصی داشته باشد را کمتر دیده‌ام.
این بازیگر درباره نقشش در سریال «شهرزاد» گفت:‌ شهرزاد دانشجوی پزشکی است که مثل خیلی از جوان‌های آن زمان، زندگیش در کودتای 28 مرداد سال 1332 دگرگون می‌شود. همانطور که دیدید در این سریال بازیگران به طور گروهی کار می‌کنند و نمی‌توان گفت بازیگری دقیقا مقابل بازیگر دیگری بازی می‌کند. بر همین اساس من هم نمی‌توانم بگویم که نقش مقابلم به طور مشخص کدام بازیگر است.
بازیگر فیلم سینمایی «زندگی با چشمان بسته» با اشاره به حضورش در آثار تاریخی نیز بیان داشت:‌ اولین باری است که در یک سریال تاریخی بازی می‌کنم و باید بگویم اولین باری است که لباسی غیر از لباس عادی خودم می‌پوشم و این موضوع یکی از دلایلی است که باعث می‌شود تا سریال «شهرزاد» برایم تازگی داشته باشد.

وی ادامه داد:‌هیچگاه فکر نمی‌کردم که حضورم در یک سریال، تجربه جذابی برایم باشد و جالب است بدانید جای خالی آن را نیز حس نمی‌کردم، اما الان که مدتی از حضورم در این سریال می‌گذرد، با اطمینان می‌گویم که چقدر خوب شد که این اتفاق افتاد چراکه از این تجربه لذت می‌برم.
این بازیگر درباره ادامه‌دار شدن سریال «شهرزاد» ‌در فصل‌های دو و سه نیز تصریح کرد:‌ باید استقبال مخاطبان را دید و اگر اتفاقات خوبی بیفتد من نیز در ادامه با کمال میل همراه سریال خواهم بود.
وی درباره اینکه آیا حاضرید برای حضور در «شهرزاد» کارهای سینمایی‌تان را رد کنید نیز گفت: من در سینما نیز زیاد پر کار نیستم، به همین خاطر این موضوع برایم زیاد مطرح نیست.
علیدوستی که مدتی است مادر شده،درباره به تعادل رساندن کار در منزل و بازیگری نیز گفت:در کل مادر بودن را دوست دارم و فکر می‌کنم در جامعه ما تعداد خانم‌هایی که هم مادر هستند و هم شاغلند زیاد است و بالاخره همه افراد در کنار زندگی شخصی‌شان باید فعالیت‌های اجتماعی داشته باشند. اخبار فرهنگی و هنری - فارس
fns4565
آفلاین


ارسال‌ها :20
عضويت: 14 /9 /1396
پاسخ 1 :
ترانه علیدوستی بازیگر نقش «شهرزاد» و گفتگویی کوچک!
یکی از زیباترین آداب و رسوم مردم ایران خرید سوغاتی و گرفتن هدیه از سفر است. این سوغات ها گواهی، است بر اینکه به یاد عزیزانمان بوده ایم و جای آن ها در این سفر خالی بوده است. از طرفی هدیه گیرندگان مخصوصا کودکان بسیار خوشحال می شوند. در این مقاله قصد داریم سوغات تعدادی از شهرهای ایران را برای شما بیان کنیم.
سوغات کرمان تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/11/kerman-Souvenir-02.jpg
سوغات کرمان بسیار متنوع است و برای همه مسافران این شهر جذابیت دارد. تنوع در سوغاتی های کرمان، هر سلیقه با هر توان مالی را راضی می کند و هیچ مسافری را دست خالی به دیار خود باز نمی گرداند. کسانی که به این شهر سفری داشته اند، می دانند که نمی توان به راحتی از کنار سوغاتی هایش گذشت.
مانند دیگر استان های ایران، سوغاتی کرمان به دو بخش تقسیم می شوند: بخش اول برای آن هایی که اهل هنر هستند یعنی صنایع دستی کرمان و بخش دوم خوراکی های خوشمزه و فوق العاده ی کرمان که هر کسی را شیفته ی خود می کند. کلمپه کرمان، زیره ی کرمان، قاووت کرمان، عرقیات کرمان، کماچ سهن، خرمای بم معروف ترین سوغات شهر کرمان هستند که قدمت بسیاری در این شهر دارند. برای تهیه ی بهترین نوع از سوغاتی های کرمان حتماً سری به بازار گنجعلی خان آن بزنید.
از سوغاتی های کرمان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سمنو

  • شیرینی برشتو

  • مسقطی سیرجان

  • سوهان زرند

  • حنا

  • سدر

  • کتیرا

  • گردو


سوغات تبریز تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/11/tabriz-Souvenir-04.jpg
یکی دیگر از شهرهای زیبای ایران زمین تبریز است که دارای سوغات فراوانی می باشد. در ادامه سوغات تبریز را برایتان معرفی میکنیم. تبریز یکی از شهرهای ایران با جاذبه های گردشگری زیادی است، که هر سال پذیرای تعداد قابل توجهی گردشگر داخلی و خارجی می باشد. آنچه از دیرباز با سفر ادغام شده آوردن ره آورد یا همان سوغاتی برای آشنایان است. خوشبختانه سوغاتی های شهر تبریز، تنوع زیادی دارد که میتوان متناسب با سلیقه مسافران در سبد خریدشان انواعی از صنایع دستی تبریز، خوراکی و شیرینی های تبریز را مشاهده کرد. مسافران بعنوان سوغاتی از شهر تبریز برای نزدیکانشان ره آوردهای زیادی تهیه می کنند و هیچ کدام دست خالی به شهر خود بر نمی گردند. سوغات معروف تبریز آجیل، باقلوا، قرابیه، نوقا، راحت الحلقوم، لبنیات و پنیر لیقوان است که یکی از یکی دیگر خوشمزه تر می باشد.
از دیگر سوغاتی های تبریز، موارد زیر را میتوان نام برد:

  • اریس

  • لوز

  • راحت الحلقوم

  • شیرینی کنجدی

  • شکلات تسبیحی

  • صابون مراغه

  • حلوا گردویی

  • عسل طبیعی کوهستان سهند


سوغات رشت تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/11/rasht-Souvenir-02.jpg
سوغات رشت موضوع جذابی است که در این بخش به آن خواهیم پرداخت. شهر رشت در استانی قرار دارد که از طرفی به دریا و از طرف دیگر به کوه و جنگل ختم می شود به همین دلیل تنوع بسیاری در محصولات و سوغاتی های رشت میتوان دید، کافیست سری به بازار بزرگ رشت بزنید و این تنوع را در سوغات و صنایع دستی رشت ببینید. بطور مفصل در بخشی دیگر به صنایع دستی رشت خواهیم پرداخت. در اینجا به سوغاتی های خوراکی خوشمزه و مخصوص رشت که نظر گردشگران را به خود جلب می کند، می پردازیم. از این میان شرح مختصری درباره ی رشته خشکار، زیتون، ماهی سفید، برنج، چای، رب انار، نان برنجی و کلوچه آورده ایم. تنوع سوغاتی های رشت آنقدر زیاد است که توضیح درباره ی همه آن ها امکان پذیر نیست، ولی در زیر تعدادی از سوغاتی های شهر رشت به اختصار برای خریدی آسان نام برده شده است:

  • کلوچه لاهیجان

  • کلوچه فومن

  • انواع ترشیجات

  • مربای بهارنارنج

  • انواع پرندگان و ماهی ها

  • مغز حلوا

  • خکاره دبیج

  • کدو مربا

  • اخته

  • نان کشتا

  • بادرنگ

  • باقلوای گل یاس

  • پول پرتقال مربا

  • آب غوره

  • حلوای به

  • کلوچه کوکی

  • بادام زمینی آستانه


سوغات همدان تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/11/hamedan-komaj-4.jpgسوغات همدان موضوعی است که در این پست به شما معرفی کنیم. همدان یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران می باشد، اگر از آثار تاریخی و طبیعت زیبایش دل بکنید و سری به بازارهایش بزنید، خوراکی ها و صنایع دستی همدان را خواهید دید که بی نظیر و تعریفی هستند. سوغات همدان تنوع بسیاری دارد بطوری که انتخاب از بین آن ها، برای هر مسافری دشوار است. اما از آنجا که قدمت شیرینی های همدان به بیش از چند صد سال می رسد و به قطب شیرینی سنتی غرب ایران معروف است میتوان شیرنی های این شهر را بعنوان بهترین سوغات تهیه کرد. از میان شیرینی های سنتی همدان انگشت پیچ، کماج و حلوا زرده شهرت بسیاری دارند همچنین شیره ی انگور در این شهر عمری طولانی دارد.
دیگر سوغاتی های همدان عبارتند از:

  • نان شیرمال

  • آبنبات قیچی

  • چای بغدادی

  • راحت الحلقوم

  • انواع ترشی و مربا


منبع: نشاط آوران
fns4565
آفلاین


ارسال‌ها :20
عضويت: 14 /9 /1396
پاسخ 2 :
ترانه علیدوستی بازیگر نقش «شهرزاد» و گفتگویی کوچک!
تصویر: http://www.newseo.ir/images/2018/04/seo-sterategy-and-ranking-factors.jpgسئو بر اساس مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل، موجب بالا بردن بازدید سایت در گوگل شده و جهت صدرنشینی در گوگل به شما کمک می کند
دوستان عزیز نیوسئو، چنانچه با عوامل مهم سئو سایت آشنا نیستید، باید در نظر داشته باشید که لینک ها، به عنوان مهم ترین معیارهای گوگل محسوب می شوند و نرخ کلیک بالا، هنوز هم جزئی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل می باشد.
در سال گذشته، Andrey Lipattsev مدیر استراتژی کیفیت جستجو شرکت گوگل، عواملی که در افزایش رتبه سایت در گوگل تاثیر دارد را بیان کرده است. وی گفته است که دو معیار لینک و محتوا، در افزایش بازدید وب سایت، از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
آزمایش موثر بودن لینک ها در افزایش رتبه وب سایت در گوگل، در تحقیقات اخیر
Eric Enge، کارمند آژانس بازاریابی دیجیتال stonetemple، فاکتور لینک ها را در تحقیقات خود، مورد آزمایش قرار داد که نتیجه این تحقیقات، حاکی از حیاتی بودن این معیار برای افزایش رتبه وب سایت، بوده است. کمی قبل تر نیز، محققان در شرکت MOZ و Searchmetrics پی بردند که ارتباط نزدیکی بین رتبه بالا وب سایت و لینک های خارجی وجود دارد.
البته باید خاطرنشان کرد که دیگر فاکتورها نیز در افزایش رتبه وب سایت، موثر هستند. برای مثال، مطالعات Moz نشان داد که نمره لینک های خارجی باید 0.30 باشد، اما نمره چگالی MOZ آن 0.28 و چگالی صفحه 0.37 بود. سوالی که برای Eric Enge به وجود آمد این بود مگر می شود که لینک تا این اندازه برای سئو سایت بااهمیت باشد ولی تاثیر زیادی بر روی دیگر فاکتورهای رنک دهی نداشته باشد. وی در جواب این سوال به این نتیجه رسیده است که شرکت های MOZ و Searchmetrics، در تحقیقات خود، از اصطلاحات تجاری تبلیغاتی در جستجوها استفاده کرده اند و هر کدام از صفحات نتایج را، به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده اند. Eric Enge در توضیحات خود در این خصوص می گوید: بر اساس مشورت هایی که با برخی متخصصان در این زمینه داشته‌ ام، من محاسبات گوناگونی بر پایه مقدار متوسط انجام دادم.
در تحقیقات شرکت Temple Stone Consulting، اصطلاحات گوناگونی برای جستجو در گوگل، به کار گرفته شد. اصطلاحات طولانی تجاری تبلیغاتی و دیگر اصطلاحات کلیدی در میزان تاثیر لینک ها در سئو سایت، مورد بررسی قرار گرفت. نتایج مطالعات جدید کاملا با اعلامیه گوگل مطابقت داشت و نشان می داد که لینک ها، بیشترین تاثیر را بر روی رتبه بندی دارند. لینک های هر URLای که رتبه بالایی داشت، 0.39 بود و نمره دامنه و صفحه چیزی کمتر از 0.27 بود.
تصویر: http://www.newseo.ir/images/2017/06/Zone-WebDesign_Search-Engine-Optimization_SEO.jpeg
معیار لینک ها، هم چنان موثرترین معیار در چند صد معیار دیگر
آیا می دانستید گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها از 200 معیار مختلف استفاده می کند؟ این مقدار از معیارها، ممکن است برای سئو کمی زیاد باشد، اما هم چنان بهترین روش برای رتبه بندی محسوب می شوند.
Eric Siu، در فیلم آموزش سئو خود گفته است که برخی شرکت های بازاریابی دیجیتال، از این چند صد معیار برای سئو استفاده می کنند. وی در ادامه گفت: با اینکه بهتر است مدیران با حداقل برخی از این موضوعات آشنایی داشته باشند، مقالات فاکتورهای رنکینگ گوگل که به طور کامل در مقالات گذشته نیوسئو مطرح شدند، می توانند منبع خوبی برای افرادی باشند که در تیم شما، مسئولیت مدیریت سئو سایت را دارند.
در حقیقت، از 200 فاکتور رتبه بندی گوگل، 3 فاکتور، لینک ها را در بر می گیرند که به شرح زیر می باشند:

  • لینکهای خارجی

  • تعداد لینک های خارجی دریافتی وب سایت، بسیار مهم است. برخی از مدیران عالی رتبه سئو بر این باورند که این لینک ها از اهمیت چندانی برخوردار نیستند.

  • متن لینک های خارجی

  • متن لینک های خارجی در رتبه بندی وب سایت تاثیر دارد. لینک هایی که در آن متن لینک (Anchor text) با هدف بهبود سئو به کار رفته است، باید به صفحه وب سایت مورد نظر مربوط باشد.

  • لینک هایی که به منابع مورد تایید مربوط می شوند

  • برای مثال، این گونه لینک ها، باید به یک منبع خبری معتبر و یا به یک مقاله آکادمیک مربوط باشد.
    لینک ها، همیشه به عنوان یکی از ارزشمندترین معیارها در استراتژی سئو محسوب شده اند و بسیاری از شرکت های سئو، روی این معیار برای افزایش بازدید سایت خود، حساب باز کرده اند.
    ساخت لینک های مرتبط، یکی از استراتژی های مهم در افزایش رتبه سایت در گوگل
    همانطور که بارها در نیوسئو به آن اشاره شده است، ایجاد لینک در وب سایت، امری ضروری محسوب می شود، اما گوگل همچنان باید از طریق فروشندگانی که نگرش اقتصادی در کار خود دارند، با تغییر صفحات SERP موتور جستجوگر دست و پنجه نرم کند. اگرچه که در استراتژی ساخت بک لینک مانند رپورتاژ آگهی، لینک باید به مطلب اصلی مربوط باشد. ترکیب کردن دو اصل ارتباط لینک با مطلب اصلی و قابل اعتماد بودن آن، در استراتژی ایجاد لینک، مسئله ای بسیار مهم در رتبه بندی وب سایت به شمار می آید. اولین قدم در این استراتژی، تشخیص منابع و مطالب برای وصل کردن آن ها به لینک های داخلیست.
    بر اساس وب سایت Forbes، دو اصل مهم در استراتژی ایجاد لینک وجود دارد که عبارت اند از:

  • ایجاد لینک هایی که پربازدید خواهند بود

  • برای ایجاد این لینک ها باید از خود بپرسید: آیا بازدیدکنندگان به وب سایت لینک شده اعتماد دارند؟ آیا در وب سایت لینک شده، سخن دیگران نیز وجود دارد؟ آیا در وب سایت لینک شده، مطالب مفید وجود دارد؟

  • تمرکز بر روی مربوط بودن لینک ها به صفحه لینک شده

  • برای بهینه سازی و افزایش رتبه وب سایت در گوگل، افراد باید لینک های کاملا مرتبط با محتوا، ایجاد کنند. ارتباط لینک با محتوای سایت، رتبه سایت را به بهترین نحو ممکن، افزایش خواهد داد.
    بر اساس اطلاعیه شرکت گوگل، ایجاد لینک های مرتبط، مهم ترین اصل در افزایش آمار بازدید سایت به شمار می آید. متخصصان سئو نیز باید تلاش کنند تا محتوایی قوی و لینک هایی مرتبط ایجاد کنند.
    گوگل، فاکتورهایی از قبیل CTR و تجربه کاربری را از کلیدی ترین معیارهای رتبه بندی به حساب می آورد
    مسلما، لینک ها و محتوا به کار رفته توسط شما، از مهم ترین استراتژی های سئو به شمار می آیند، البته گوگل معیارهای دیگری را در نظر دارد و آن ها عبارت اند از نرخ کلیک (CTR) و تجربه کاربری (User Experience)، که وقتی یکی از آنها افزایش داشته باشد، دیگری نیز رشد خواهد کرد.
    همانطور که در نیوسئو به آن اشاره شد، گوگل از CTR استفاده می کند تا بر اساس آن، ارزش رتبه وب سایت شما را بسنجد. همچنین گوگل برای SERP، تست A/B را انجام می دهد. این کار می تواند رتبه وب سایت را افزایش یا کاهش دهد و هیچ ارتباطی با لینک ها یا سئو ندارد.
    اساسا، هر چقدر نرخ کلیک ها و همچنین تجربه کاربری در وب سایت بیشتر باشد، رتبه وب سایت در گوگل، افزایش خواهد داشت.
    بر اساس مطالعاتی که شرکت MOZ در خصوص نرخ کلیک ها داشته است، هرچه نرخ کلیک در وب سایت شما افزایش یابد، رتبه وب سایت شما نیز سیر صعودی به خود خواهد گرفت. نرخ کلیک ها به افزایش رتبه وب سایت مربوط می شود و این دو اصل به یکدیگر وابسته هستند. تعداد بازدیدکنندگان و کلیک ها در وب سایت شما، برای رتبه بندی در گوگل، امری مهم قلمداد می شود، به همین جهت، در قسمت زیر، به چندین ترفند برای افزایش بازدید وب سایت اشاره شده که عبارت‌ اند از:

  • کلمات Bucket Brigades

  • کلمات Bucket Brigades، کلمات و عباراتی هستند که مردم را در صفحه شما نگه می دارند. کلمات Bucket Brigades را در محتوای خود به کار ببرید تا بانس ریت (bounce rates) را کاهش داده و مدت زمان ماندن کاربران در صفحه را افزایش دهید. از این شیوه، برای افزایش تجربه کاربر استفاده کنید و رتبه وب سایت خود را افزایش دهید. از محتوایی مناسب و جذاب استفاده کنید تا بازدید کننده را مجذوب وب سایت خود کنید.

  • استفاده از عنوان و توضیحات مناسب

  • تمرکز گوگل بر روی ارائه نتایجی است که در کمترین زمان، اطلاعات زیادی را در اختیار کاربر می گذارد. تگ عنوان و متا تگ توضیحات (description) محتوای شما باید نمود چنین چیزی باشد. اگر به کاربران این احساس را بدهید که آنها می توانند در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند، CTR شما افزایش می یابد.

  • ایجاد سرتیتر با کیفیت

  • توجه به کیفیت سرتیترها در مطالب، از دیگر عوامل افزایش بازدید محسوب می شود. هرچه سرتیترهای (subheading) قدرتمندتری داشته باشید، مخاطب شما بیشتر تشویق خواهد شد که محتوای شما را بررسی کند.
    دوستان عزیزم، به کمک مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل، برای سایت خود بهترین استراتژی های سئو را تنظیم کنید تا هر چه سریع تر افزایش رتبه گوگل و در نتیجه افزایش بازدید سایت خود را شاهد باشید.
    mkheiry
    آفلاین


    ارسال‌ها :1
    عضويت: 1 /7 /1397
    پاسخ 3 :
    ترانه علیدوستی بازیگر نقش «شهرزاد» و گفتگویی کوچک!
    سئو
    و محتوای تولید شده توسط کاربر، رابطه پیچیده ای دارند. از طرفی، تولید محتوا توسط کاربر می تواند به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری ارائه دهد، رنک و رتبه شما را برای عبارت های کلیدی دم بلند افزایش دهد و افراد را به فعالیت هایی دعوت کند که موجب به دست آوردن لینک و دیگر سیگنال های مثبت بیرون سایت می شود. از طرفی دیگر، محتوایی که کاربر تولید می کند می تواند بی کیفیت، اضافه و اسپم باشد. می تواند چگالی شما را کاهش دهد و گاهی اوقات حتی می تواند باعث شود گوگل به صورت شخصی با شما برخورد کند.
    محتوا
    سوختی است که گوگل را تغذیه می کند. محتوا یک عامل مهم برای رتبه بندی می باشد و سایت هایی که به طور منظم محتوای باکیفیت تولید می کنند احتمال بیشتری دارد که رنک بهتری را به دست آورند (البته این تنها فاکتور رنک دهی محسوب نمی شود).
    در بخش آموزش سئو سایت نیوسئو به این مسئله پرداخته ایم و
    در بسیاری از مقالات میزان تاثیر محتوا بر نگاه گوگل به سایت شما، تکرار شده است
    .

    • برای موفقیت در سئو با محتوای غنی، باید به موارد زیر دقت کنید :

    • محتوای تکراری : محتوای تکراری یک فاکتور بسیار منفی است. سایت خود را با Copyscape یا Siteliner بررسی کنید تا تمام صفحاتی که مشابه شما هستند یا وب سایت هایی که ویژگی های محتوایی سایت شما را دارند، پیدا نمایید در غیر اینصورت، حتما گوگل شما را جریمه خواهد کرد.

    • استفاده از عبارت های کلیدی : بهینه سازی محتوا با عبارات کلیدی اصلی (یا مجموعه ای از عبارات کلیدی) ممکن است سخت باشد، اما برای دیده شدن توسط مخاطبان هدف بسیار ضروری است. کلمات کلیدی اصلی و فرعی را پیدا کنید و آن ها را در صفحات مشخصی از سایت خود قرار دهید و به طور منظم عملکرد این صفحات را زیر نظر بگیرید.

    • ساختار محتوا : این یک راز است که مشتری ها بجای خواندن دقیق محتوا، آن را بطور سطحی می خوانند. به همین دلیل ساختار بندی صحیح محتوا امری ضروری است :


      • استفاده از جملات کوتاهتر

      • تجزیه ی پاراگراف های بلند

      • استفاده از عناوین و لیست­هایی که با تایپوگرافی bullet شروع می شود

      • استفاده از عناصر چندرسانه ای، مانند تصاویر، ویدئوها، GIF و فایل­های صوتی. این موارد هضم و فهم محتوای شما را آسان تر کرده و بازدیدکننده ها را برای مدت بیشتری در صفحه­ شما نگه می دارد.


    • شخصیت مخاطب : هیچ وقت بدون دانستن ویژگی های مخاطبین خود مانند جنسیت، سن، شغل، مسئولیت­ ها، چالش ها و مشکلاتی که نیاز به حل آن دارند؛ دست به تولید محتوا نزنید. علاوه بر این، نسبت به مرحله ای که مخاطب شما در فرآیند خرید (آگاهی، ارزیابی و در نهایت خرید محصول و خدمات) قرار دارد، آگاهی داشته باشید و محتوای خود را بر اساس آن ارتقاء دهید.

    • محتوای عمیق و با کیفیت بالا : نمیتوان از اهمیت محتوای باکیفیت چشم ­پوشی کرد. اگر قادر به تولید محتوای باکیفیت نیستید، بخش قابل توجهی از پتانسیل رنک گرفتن خود را در گوگل و موتورهای­ جستجوی دیگر از دست خواهید داد. محتوایی تخصصی تولید کنید که از داده­ها و پژوهش های خودتان مانند نظرسنجی­ ها، خلاصه­ ها، لینک ها یا تجزیه و تحلیل ترافیک، تهیه شده است. برای خوانندگان، روزنامه­ نگاران، و در نهایت موتورهای جستجو، فقط محتوا با کیفیت بالا اهمیت دارد.

    • نشانه گذاری Schema : آیا می­خواهید برای درک بهتر محتوایتان به گوگل کمک کنید؟ از نشانه­ گذاری Schema استفاده نمایید. با وجود اینکه نشانه­ گذاری Schema ، مستقیما یکی از عوامل رتبه ­بندی نمی باشد، اما افزودن همین موارد جزئی می­تواند نرخ کلیک (CTR) را افزایش دهد و در نتیجه باعث تغییر ظاهر و فرم سایت شما در SERP شود.

    • عناصر چندرسانه ای : بهتر است در محتوا از عکس­ های بیشتر، ویدئوها، GIF، قرار دادن در توییتر و موارد بصری دیگر استفاده کنید. این موارد کمک میکنند تا موضوع خود را بهتر شرح دهید و کاربران را در صفحات سایت بیشتر نگه می­دارند و به رتبه­ بندی بهتر سایت شما کمک می­کند.


    در سایت نیوسئو آموزش سئو سایت ارائه می گردد تا افراد علاقه مند به این عرصه بتوانند دانش خود را در زمینه سئو لحظه به لحظه بهبود بخشند و از آن در کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنند. این آموزش ها به چند حالت کتاب آموزش سئو، فیلم آموزش سئو و متون آموزش سئو ارائه شده است. بیشک با خواندن این مقالات شما می توانید سایت خود را به شرایط مطلوبی در رتبه بندی های گوگل برسانید و در نتیجه آن باعث افزایش بازدید، افزایش مشتری و در نهایت افزایش فروش خود شوید.در این مقالات , امیر قمصری به شما نکات کلیدی زیادی را آموزش داده است و معتقد است سئو علمی نیست که منحصر به گروه خاصی از مردم باشد و باید همه وب مسترها و صاحبان کسب و کار اینترنتی آن را به خوبی فرا گیرند.
    سئو با داده ها سر و کار دارد، پس اولین اولویت شما باید این باشد که از کارایی صحیح ابزارهای گردآوری و تجزیه و تحلیل داده هایتان مطمئن شوید. مهم ترین این ابزارها به قرار زیر هستند:
    Google Search Console : شما بدون این ابزار نمی توانید بر روی کارایی یک سایت در جستجوی گوگل نظارت کنید. از این ابزار برای تحلیل عبارت های کلیدی، اجرا و اصلاح سئو فنی و تحلیل فاکتورهای تجربه کاربران (UX factor) نیز مفید است.
    Bing Webmaster Tools : اگر چه به محبوبیت گوگل نیست ولی حدود یک چهارم از جستجوها در ایالات متحده آمریکا از طریق بینگ انجام می شود و البته ویژگی های مفیدی دارد که کاربر را قادر می سازد که عبارت های کلیدی، لینک های ورودی، ترافیک و غیره را تحلیل کند.
    Google Analytics : از اتصال صحیح اکانت تحلیلگر گوگل خود به کنسول جستجوی گوگل اطمینان حاصل کنید، بعد گزارش ها و اهداف خاصی را برای نظارت بر عملکرد آمار وبسایت تان تهیه کنید. (به عنوان مثال حجم ترافیک داده ها، صفحات پر بازدید و بانس ریت و CTR)
    Yoast SEO for WordPress : وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا است و احتمالا افرادی که از این سیستم استفاده می کنند، از پلاگین Yoast نیز استفاده می کنند. به علت جذاب و کاربرپسند بودنش به شما در عناوین، متا دیسکریپشن ها، URL ها، عبارت های کلیدی و کیفیت محتوا کمک می کند. این ابزار، موارد فنی تری از قبیل نقشه سایت و robots.txt را نیز پوشش می دهد.
    آموزش سئو محتوای تولید شده توسط کاربر
    محتوای اصلاح شده
    محتوای اصلاح شده، محتوایی است که شما با جمع آوری، سازمان دهی، بازسازی و انتشار محتوایی که به دست دیگران ساخته شده، تولید می کنید. به این مسئله معمولا به دید اصلاح محتوایی که به دست دیگر ناشران ساخته شده است نگاه می شود. مانند زمانی که یک وبلاگ لیست ماهانه ای از پست های وبلاگی برتر منتشر شده در حوزه کاری خود پست می کند.
    اما اصلاح و ویرایش محتوا اصلا محدود به تغییر بسته بندی محتوایی که توسط دیگر متخصصین ساخته می شود نیست. شما می توانید محتوای اصلاح شده ای که به دست مخاطبین تان ساخته شده است را تولید کنید و نتایج مثبتی نیز از نظر سئو سایت خود دریافت کنید.
    برای مثال، تصاویر با عنوان را در لیست می کند. آنها از مخاطب خود می خواهند به عنوان بخشی از مسابقه، تصاویر خود را بفرستند و بعد بهترین تصاویر را در ساب دامنه منتشر می کنند. اشاره می کند به این که این استراتژی بسیار خوب بوده است و برای آنها 649 دامنه ارجاعی، حدودا بک لینک و اثرگذاری بالایی برای صفحه و دامنه در پی داشته است.
    استراتژی هایی مانند این به مخاطب احتیاج دارند، اما الزاما نه به بزرگی . برای مثال ، توانست با استفاده از گالری های تصویر، ترافیک سایت خود را 15% افزایش دهد.
    به این چند نکته درباره اصلاح محتوای تولید شده توسط کاربر نیز دقت کنید:
    پتانسیل لینک گرفتن بسیار بالاست اگر اصلاح محتوا به حدی باشد که کاربران انتظار دارند. به همین دلیل هم برگزاری مسابقه یا چیزی شبیه به آن بهترین کار در این راستا است. این کار باعث جلب توجه تعداد زیادی از کاربران می شود.هدف این است که کاربر را به ستاره تبدیل کنیم. تاکید بیش از حد بر روی برندسازی نداشته باشید، حداقل اینطور نباشد که لوگوی شما نیمی از کادر دوربین را تشکیل دهد. به جای آن، بر روی بازاریابی سبک زندگی تمرکز کنید.مسابقه باید به اندازه کافی سرگرم کننده و جالب باشد که مردم بتوانند هرگونه بدبینی احتمالی که نسبت به کار کردن با برند دارند را نادیده بگیرند. شرکت کنندگان باید احساس کنند در یک رویداد جالب شرکت می کنند تا اینکه در استثمار شرکت های بی روح هستند.
    امکان نظر گذاشتن را به کاربران بدهید
    اگر صاحب بازار هستید یا محصولات می فروشید، باید حتما نظر مشتریان را با صفحه محصولات یا سایت خود ترکیب کنید. مانند صفحات ادغام شده، نظرات کاربران تعداد لغات صفحه را بیشتر کرده و به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری برای کار با آن می دهند
    نظرات کاربران با دستورالعمل های کیفیت سنجی گوگل نیز همخوانی دارد. جدا از اینکه در این دستورالعمل به وضوح ذکر شده است که توجه به نظرات، راهی برای قضاوت شهرت و اعتبار سایت است، دستورالعمل های کیفیت سنجی گوگل برای سنجش اینکه چقدر هدف صفحه با هدف جستجوکننده ای که عبارتی را جستجو کرده است همخوانی دارد در ابعاد بزرگی اعمال می شوند.
    محتوایی که کاربر تولید می کند را قوی تر کنید
    سئوکارها به خوبی می دانند صفحاتی که کلمات بیشتری دارند رنک و رتبه بهتری هم می گیرند. البته به طور کلی گفته می شود همیشه هم چنین چیزی صحیح نیست چون صفحه ای که تعداد زیادی کلمه داشته باشد همیشه برای کاربر، کاربردی ترین صفحه نیست.
    ارتباط بین این دو مسئله تقریبا واضح است. تعداد متوسط کلماتی که در صفحه رنک شده به عنوان اولین نتیجه گوگل وجود دارد، 1890 کلمه است:
    تصویر: https://www.newseo.ir/images/2018/08/average-word-count-of-a-Google-first-page-result.jpg
    دلایل زیادی برای این ارتباط وجود دارد. مهم ترین دلیل این امر از نظر من، کلمات مرتبط است. طبق تحقیقات صفحات با رنک بالا در گوگل معمولا برای هزاران عبارت کلیدی مرتبط رنک می گیرند
    تصویر: https://www.newseo.ir/images/2018/08/Average-number-of-Keywords-that-Top20-ranking-pages-rank-for.jpg
    صفحاتی که کاربران از آنها برای چند عبارت مرتبط استفاده می کنند، به گوگل داده های بیشتری می دهند نسبت به صفحاتی که تنها برای چند عبارت کلیدی عملکرد خوبی دارند. موتورهای جستجو دلیل قانع کننده تری برای رنک کردن این گونه صفحات دارند. از آنجا که محتوای طولانی تر معمولا عمیق تر بوده و از چند زاویه به موضوع مورد بحث نگاه می کند، به همین جهت برای عبارت های جستجوی بیشتری هم رنک می گیرند. این مسئله باعث به وجود آمدن اثر گلوله برفی می شود (گلوله برفی همینطور که پایین می رود بزرگتر می شود) و گوگل این صفحه را برای عبارت های بیشتر و بیشتری رنک می کند تا آنجا که این صفحه تبدیل به مرجع اصلی برای موضوع مورد نظر می شود.
    نتیجه گیری
    محتوای تولید شده توسط کاربر که به خوبی در سایت قرار گرفته است می تواند مزیت های زیادی برای سایت شما داشته باشد.
    نظرات مشتریان می توانند امتیاز کسب و کار شما را بالا برده و به شما کمک کننده برای چند عبارت کلیدی رنک بگیرید. ادغام و متعادل کردن بحث های کاربران باعث تولید صفحات عمیق و جامعی می شود که برای عبارت های کلیدی دم بلند رنک می گیرند. مسابقات کاربران و اصلاح و ویرایش محتوا می تواند منجر به گرفتن لینک های بیشتر و دیگر سیگنال های مثبت خارج از صفحه شود.
    از این فرصت ها استفاده کنید و از مخاطبین خود بیشترین بهره را ببرید.
    نیوسئو - بزرگترین مرجع اموزشی
    fns4565
    آفلاین


    ارسال‌ها :20
    عضويت: 14 /9 /1396
    پاسخ 4 :
    معرفی اپلیکیشن پرورش افکار امیر شریفی
    گروه پرورش افکار به روز ترین و برترین مجموعه آموزش راهکارهای موفقیت در زندگی، کسب و کار و روابط در ایران است که طی مدت زمان بسیار کمی توانسته بیش از 35000 نفر مخاطب ثابت داشته باشد. البته اپلیکیشن پرورش افکار نزدیک به 200.000 نصب فعال دارد که در نوع خود در دنیا نمونه است.
    با نصب اپلیکیشن پرورش افکار امیر شریفی که معرفی آن به صورت جامع در سایت نیوسئو مطرح شده است، می ‌توانید از آموزش‌ ها و امکانات این گروه با بهترین شرایط ممکن بهره مند شوید.همانطور که می دانید مدرس دوره کارشناس جذب شوید پرورش افکار امیر شریفی است.در طراحی این اپلیکیشن سعی شده است تا حد امکان، بهترین و مطلوب ترین امکانات در کنار طراحی ساده و کاربرپسند صورت گیرد تا ده ها هزار نفر کاربری که از این اپلیکیشن استفاده می کنند کوچکترین مشکلی با آن نداشته باشند.اپلیکیشن پرورش افکار با هدف فروش دوره های آموزشی به صورت Android و IOS طراحی و پیاده سازی شده است. در این نرم افزار موبایل دوره های آموزشی موفقیت در قالب ویدئو و فایل صوتی به صورت پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانک قابل خریداری است. سادگی خرید و استفاده از فایل های آموزشی استاد امیر شریفی طرفداران بسیار زیادی را به سمت این اپلیکیشن کشانده است.
    توضیحاتی کوتاه در مورد دوره های کارشناس جذب شوید اپلیکیشن پرورش افکار:
    در دوره قانون جذب اهداف خود را عمدا جذب کنیدآیا از کار کردن خسته شدید؟ آیا کارتان را دوست ندارید؟آیا درآمد کافی برای رسیدن به اهدافتان ندارید؟
    آیا روابط تان کوتاه‌ مدت است؟
    و یا پر از مشاجره؟هر کسی وارد رابطه با شما می‌ شود مثل نفر قبلی است؟
    و دقیقا روابط تان مثل هم تمام می ‌شود؟
    آیا شادی خود را در تغییر دیگران می ‌بینید؟
    آیا مرتب اتفاقات تکراری و ناخواسته برای شما اتفاق می ‌افتد؟همه این موارد و ده ها نکته دیگر در دوره نه ماهه کارشناس جذب شوید به صورت کامل موشکافی شده و راه حل های فراوانی برای رسیدن به شرایط ایده آل معرفی شده است.

    راهنمای اپلیکیشن قانون جذب پرورش افکار امیر شریفی در سایت نیوسئو
    پس از دانلود و باز کردن اپلیکیشن، "ثبت نام / ورد" را انتخاب کنید. در مرحله بعد بر روی "ثبت نام" کلیک کنید. وارد صفحه مشخصات خواهید شد. مشخصات (نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، ایمیل، رمز عبور) خود را وارد کرده و "ثبت نام" را انتخاب کنید. دقت کنید در این مرحله مشخصات واقعی خود را وارد کنید تا در صورت فراموشی رمز عبور بتوانید از طریق ادمین ها رمزتان را دریافت کنید.


    دوره "کارشناس جذب شوید" را انتخاب کنید. البته می توانید دوره "آرزوی تو دستور توست" را هم انتخاب کنید، اما دوره پیشنهادی ما به شما در سایت نیوسئو، در واقع "دوره کارشناس جذب" است.
    دوره رایگان "ظهور معجزه" در زیر "آرزوی تو دستور توست" قرار دارد، با حرکت دادن صفحه به سمت بالا می توانید این دوره رایگان را هم انتخاب کرده و از آن استفاده نمایید. با انتخاب "کارشناس جذب شوید" در مرحله قبل، ماه ‌های این دوره نمایش داده می ‌شود. ماه اول را انتخاب کنید.

    با انتخاب ماه اول با صفحه پرداخت هزینه دوره مواجه خواهید شد. "پرداخت" را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب "پرداخت"، گزینه "ادامه" را انتخاب نمایید. وارد صفحه پرداخت خواهید شد با پرداخت مبلغ هر ماه، فایل‌ های آن ماه برایتان باز خواهد شد.


    نکات صفحه پرداخت اپلیکیشن قانون جذب امیر شریفی
    دوستان عزیز نیوسئو، دقت کنید به این مرحله از اپلیکیشن که رسیدید باید نکات زیر را حتما در نظر بگیرید تا در پرداخت خود به مشکلی برنخورید :به هنگام وارد کردن اطلاعات پرداخت، زبان کیبورد تان انگلیسی باشد.اگر ماه تاریخ انقضای کارت تان تک ‌رقمی است، باید قبل از آن، ۰ (صفر) وارد کنید. مثلا: ۰۷اگر سال انقضای کارت تان ۱۴۰۰ یا بالاتر است، دو رقم آخر سال را وارد کنید. مثلا اگر ۱۴۰۰ است، در قسمت سال انقضا باید ۰۰ وارد کنید و یا اگر ۱۴۰۲ است، باید ۰۲ وارد کنید.منظور از کد CVV۲، عدد ۳ یا ۴ رقمی ‌ایست که در پشت یا روی کارت بانکی درج شده است.در قسمت کد امنیتی در صفحه پرداخت، باید عبارت کناری آن را وارد کنید. به عنوان مثال در تصویر زیر کد امنیتی 86397 می ‌باشد.
    نیازی به وارد کردن ایمیل نیست و می ‌توانید قسمت مربوط به آن را خالی بگذارید حتما بعد از زدن دکمه پرداخت در مرحله قبل، دکمه تکمیل فرایند خرید را نیز بزنید، وگرنه ممکن است پول از حساب تان کم شده ولی خریدتان انجام نشود. بعد از باز شدن دوره ماه اول، از صفحه موبایل خود عکس گرفته و آن را به آی دی ادمین های دوره ارسال کنید تا نحوه‌ عضویت در کانال اختصاصی دوره و سایر اطلاعات لازم را دریافت نمایید.
    گارانتی دوره قانون جذب امیر شریفی
    دوره کارشناس جذب شوید شامل گارانتی بازگشت وجه به صورت زیر است: اگر بعد از استفاده از ۱ تا ۳ ماه اول دوره، به هر دلیلی تمایل به بازگشت وجه پرداختی ‌تان داشتید، می ‌توانید به ادمین ‌های ما پیام دهید تا مبلغ پرداختی شما را بدون هیچ گونه سوالی بازگردانند.
    مهلت استفاده از این گارانتی تا ۶ ماه بعد از تاریخ ورود شما به دوره است.خرید ماه‌ ها به صورت یکجا مشمول گارانتی بازگشت وجه نمی ‌شود.آی دی ادمین ها بعد از ثبت نام شما در دوره در اختیارتان قرار داده می ‌شود.تفاوت دوره قانون جذب امیر شریفی با سایر دوره های قانون جذب


    1. کامل بودن دوره : همانطور که در سایت نیوسئو مطرح شد، استراتژی فروش میگوید زمانی که شما دوره ای برگزار می کنید که با استقبال خوبی مواجه است و مخصوصا مخاطبان شما، نتایج خوبی از دوره بدست می آورند، بلافاصله دوره بعدی را برگزار کنید وگرنه مخاطبان شما جذب دوره های رقیب می شوند. این استراتژی برای امیر شریفی اهمیتی نداشته و مسئله مهم برای ایشان، کامل و جامع بودن دوره است. به جای ساخت دوره جدید به مسئله بروزرسانی همین دوره پرداخته است. تقریبا هر 6 ماه یک بار در اپلیکیشن به روز رسانی انجام میشود و در کانال تخصصی خیلی بیشتر آپدیت می شود مثلا گاها هر روز مطالب جدید در کانال قرار می گیرد. در حالی که به راحتی میتوان برای هر یک از سرفصل های مطرح شده در اپلیکیشن، یک دوره جدید ساخت. همچنین در این دوره، امیر شریفی، به طور کامل به تمامی سوالات مربوط به قانون جذب پاسخ داده است و تقریبا می شود گفت هیچ سوالی در مورد قانون جذب بی پاسخ نمانده است.

    2. قیمت بسیار پایین : به نسبت کامل بودن این دوره، چه به نسبت دوره های ایرانی و چه خارجی، قیمت بسیار پایینی دارد. در اپلیکیشن پرورش افکار امیر شریفی، در کنار دوره کارشناس جذب شوید، دوره "ظهور معجزه" را که قیمتی 12 برابر دوره کارشناس جدید شوید دارد، به صورت رایگان ارائه می کند. محتوای آن دوره ها را با دوره کارشناس جذب پرورش افکار مقایسه کنید.

    3. ریسک، صفر است : هیچ دوره ای مانند دوره قانون جذب امیر شریفی انصراف از دوره ندارند. مخاطبان دوره می توانند با گذراندن سه ماه اول دوره، در صورت تمایل از دوره انصراف دهند. بدون این که سوالی شود و به راحتی، تنها با ارسال نام، آی دی، پسورد و شماره حساب، هزینه سه ماه دوره به مخاطبان بر میگردد. یعنی ریسک، صفر است.


    fns4565
    آفلاین


    ارسال‌ها :20
    عضويت: 14 /9 /1396
    پاسخ 5 :
    ترانه علیدوستی بازیگر نقش «شهرزاد» و گفتگویی کوچک!
    تصویر: https://www.newseo.ir/images/2018/12/mahan-teymouri-hoosh-mali-1.jpg
    در اپلیکیشن هوش مالی ماهان تیموری می آموزیم افرادی که هوش مالی بالایی دارند، برای پول کار نمی کنند؛ بلکه پول است که برای آنها کار می کند.این اپلیکیشن هوش مالی پلاس ماهان تیموری که از طریق سایت نیوسئو قابل دانلود است، بیشترین دانلود را در بین اپلیکیشن های مشابه دارد و در حدود 50.000 نصب فعال دارد.
    هوش مالی مجموعه‌ ای از مهارت هاست؛ ازجمله مهارت در درآمدزایی و افزایش آن، مهارت در مدیریت دخل ‌و خرج، مهارت در پس‌ انداز، مهارت در سرمایه‌ گذاری و… که هر فردی برای بهود شرایط مالی خود به آن ‌ها نیاز دارد. اپلیکیشن هوش مالی دربردارنده بهترین دوره های آموزشی استاد ماهان تیموری است که به ساده ترین شکل ممکن آماده دانلود و استفاده شبانه روزی است.
    اپلیکیشن هوش مالی در دو نسخه اندروید و ios عرضه شده که هر دوی آنها در سایت نیوسئو قابل دانلود هستند.
    تصویر: https://www.newseo.ir/images/2018/12/mahan-teymouri-hoosh-mali-2.jpg
    اپلیکیشن باهوش شو ماهان تیموری یا اپلیکیشن هوش مالی پلاس ماهان تیموری، در واقع دوره هایی هستند در داخل همین اپلیکیشن اصلی هوش مالی که به راحتی قابل استفاده برای عموم است. دوستان عزیز نیوسئو، نیازی نیست برای هرکدام از اپ های استاد ماهان تیموری به دنبال یک اپلیکیشن جدا بگردید.
    هوش مالی ماهان تیموری همواره برای بسیاری از اساتید بزرگ ایران جذاب بوده و این مهم سبب شهرت وی در عرصه ثروت سازی شده است.
    به قول ماهان تیموری:
    وقتی بچه بودم پدرم می گفت پول خوشبختی نمیاره، ولی از وقتی پولدار شدم مطمئن شدم که پول خوش بختی میاره.
    درواقع افراد زیادی هستند که توانایی های زیادی دارند ولی نمی توانند با علم خود ثروتمند شود. در دوره هوش مالی، استاد تیموری و سایر اساتید به شما یاد می دهند که چگونه دانش و تخصص خودتان را به درآمد عالی تبدیل کنید و زندگی لذت بخش برای خود فراهم سازید.
    تصویر: https://www.newseo.ir/images/2018/12/mahan-teymouri-hoosh-mali-3.jpg
    دوره هوش مالی به صورت آنلاین برگزار می شود و در طی 10 ماه، هر ماه چندین ساعت آموزش از طریق اپلیکیشن های ANDROID و IOS در اختیار شما قرار می گیرد. وجه تمایز دوره این است که به سوالات پرتکرار پاسخ داده شده تا در زمان شما صرفه جویی شود.
    ماهان تیموری به عنوان بنیان گذار هوش مالی، تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت شما (به هر دلیلی) را در دوره داده است و اعلام کرده است که: معیار تشخیص تنها و تنها نظر شخصی شماست و هیچ سوالی پرسیده نخواهد شد.
    دانلود اپلیکیشن هوش مالی ماهان تیموری
    جهت دانلود اپلیکیشن اندروید هوش مالی و یا دانلود اپلیکیشن IOS هوش مالی به سایت نیوسئو مراجعه نمایید.
    دانلود نرم افزار هوش مالی فعلا در دو نسخه بالا ارائه شده است و ممکن است براساس نیازهای شما دوستان عزیز در آینده نسخ دیگری هم آماده و تقدیم حضور شما شود.
    اپ هوش مالی توسط برنامه نویسی نیوسئو آماده سازی و توسعه داده شده است و همواره در حالی بروزرسانی است.
    اپلیکیشن هوش مالی دانلود های بسیار زیادی دارد و توسط ابرسرورهای ایرانی پشتیبانی می شود. دانلود رایگان دوره هوش مالی ماهان تیموری کاملا غیرقانونی بوده و البته باتوجه به امنیت بالای این اپلیکیشن بیشتر به کلاه برداری نزدیک است تا واقعیت.
    پکیج هوش مالی ماهان تیموری فقط و فقط از طریق سایت ماهان تیموری و اپلیکیشن هوش مالی قابل خریداری و استفاده است و در هیچ جای دیگری ارائه نشده است؛ پس لطفا دقت فرمایید.
    hkermani99
    آفلاین


    ارسال‌ها :2
    عضويت: 10 /12 /1398
    پاسخ 6 :
    ترانه علیدوستی بازیگر نقش «شهرزاد» و گفتگویی کوچک!
    چگونه می توان کف کاذب را روی صفحات بتنی ساخت؟ در این راهنمای نصب کفپوش کاذب ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه کف های بتنی را روی بتن نصب کنید. همچنین به شما خواهیم گفت کارهای آماده سازی که باید انجام دهید چیست و لوازم جانبی کف کاذب و ابزار های مورد نیاز شما چه مواردی می باشند.
    کف های کاذب floorcell برای محیطهایی که زیرساخت های الکتریکی و ارتباطی پیچیده ای دارند مانند دفاتر شرکت ها به کار می روند. راه حل کف کاذب floorcell شامل سطوحی است که به طور مستقیم روی پایه ها قرار می گیرند، بدین ترتیب حفره هایی بین بستر فراهم شده و کف سازه ایجاد می شود.
    اشیایی که میتوان در میان این فضا قرار داد شامل کابل های داده، لوله کشی و حتی تاسیسات تهویه هوا می باشند که با فراهم نمودن دسترسی به آن ها، نگه داری از آن ها توسط کف کاذب به سهولت انجام میشود.

    در پروژه های floorcell، هوای مطبوع در خلاء زیر کف کاذب یا کفپوش کاذب، توزیع می شود تا موجب خنک شدن ساختمان گردد. این تهویه مطبوع، به صورت سنتی از طریق کاشی های سوراخ دار در زیر سیستم های رایانه ای انجام میگرفت تا هوای مطبوع را مستقیما به سمت آن ها هدایت کند. اما امروزه تجهیزات پیشرفته کف کاذب، هوای خنک را از زیر سطح کف وارد اتاق می کند و هوای اتاق را از آن خارج می کند تا این چرخه باعث شود هوای بسیار مطبوعی در اتاق های دارای کف کاذب به وجود آید.

    دفاتر، کلاس های درس، اتاق کنفرانس، مغازه های خرده فروشی، موزه ها، استدیوها و موارد دیگر، نیاز به تکنولوژی و تنظیمات طرح کف های کاذب دارند. توزیع هوای مطبوع ممکن است در برخی از این مکان ها استفاده نشود. پانل های کف کاذب به صورت یکپارچه ساخته می شوند (نه با پایه های سنتی و جدا از هم). کانال های کابل کشی نیز به طور مستقیم در زیر صفحه های تحت پوشش با وزن سبک در دسترس هستند.





    برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.